קשר מקצועי עם עיתונאים


יועץ תקשורת טוב זה מישהו שמגיע מעולמות התקשורת, שבעצמו כתב סוגים שונים של כתבות, שיודע איך פועל ראש של עיתונאי, שמכיר מבפנים את הפעילות של כל מערכת עיתונות ובעיקר יודע מה יגרום לעורך להכניס את הידיעה שמציעים לו.  

ויש כאן מספר עקרונות חשובים מאוד שיש לשים אליהם לב:  
1. חשוב מאוד להיות מודעים לסדר היום הציבורי והתקשורתי בכדי לפעול בטיימינג הנכון  כלפי העיתונאי.  
2. חשוב מאוד לדעת מה המומחיות של אותו כתב, להכיר את האג'נדה שלו ושל המדיום בו הוא עובד.  
3. יועץ התקשורת חייב להכיר באופן אישי את הכתבים, העורכים ולדאוג לכך שהם סומכים עליו, שהתוכן  שהוא מספק להם הוא בעל ערך עבור הקוראים או צופים.  
4. יועץ התקשורת חייב להבין את הכוח והעוצמה של הרשתות החברתיות ע"מ להיות מסונכרן עם הלך הרוח הציבורי.  
5.איש יחסי ציבור צריך להתאמץ מאוד על מנת להכניס את הלקוח לכלי תקשורת מרכזיים, גדולים ורלוונטים עבורו. פה באה לידי ביטוי היצירתיות של אותו איש יחסי הציבור.  

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן