יח"צ ודוברות

פעילות יחסי הציבור מרחיבה ומעמיקה את המסרים וגם נשארת בזיכרון הציבורי זמן רב יותר יחסית לפרסומת משודרת או כתובה. פרסומת מעבירה לרוב מסר קצרצר ברמת הסלוגן, אך לא תמיד המסר מובן לגמרי וקיים צורך להרחיב, להסביר ולעסוק בו הרבה מעבר לפרסומת הקצרה, בעיקר אם עומד מאחוריה רעיון או תובנה גדולים יותר.  

מלבד זאת, הצרכנים מוצפים במסרים המועברים אליהם באמצעות הפרסומות והקמפיינים ברשתות, כך שהכי קל להם לזפזפ הלאה ולשכוח.  

לעומת זאת, יחסי הציבור באים להעמיק ולהרחיב את המסר ולתפוש את תשומת ליבו של הצרכן.  

איש יחסי ציבור טוב ידע למצב את המותג גבוה וזה יוצר עבור המותג ערך גדול מאוד.  

יחסי ציבור זה משהו שזוכרים והם מלווים את המותג בכל עת ובכל זמן.