ניסוח מסרים

המדיום הוא המסר ולכן חשוב לבנות בתחילת העבודה עם משרד יחסי ציבור,  דף מסרים שעיתונאים יעבירו אותם לציבור  ולעדכן  לפי הצורך.   אחד האתגרים הגדולים של השיווק זה יצירת באזז. כלומר יצירת שיח ציבורי סביב השקת מוצר והעצמת המותג. לכאן נכנס איש יחסי הציבור שבונה את המסרים והנרטיב התקשורתי במטרה ליצור מעורבות של הלקוחות הפוטנציאליים.   

המדיום הוא המסר ואיש יחסי ציבור שיודע היטב את עבודתו, יודע איזה מסר נכון להעביר בהודעה שמוציאים לתקשורת וגם  יודע לנתח כיצד יתפתח המהלך מבחינת שיח ציבורי ומה נכון לתדמית המותג בעיני הצרכן. מצד שני הוא יודע להתריע מפני מסרים שמרעים למותג.