ניהול משבר תקשורתי

יחסי ציבור יכולים למנוע פרסומים שליליים. נקודה. 

חשוב מאוד לתדמית העסק שהשם שלו יהיה נקי מכל רבב ומכל אזכור  שלילי כיוון שזה משפיע על הלקוחות בבואם לרכוש מוצר, אם לפני כן הם עושים חיפוש בגוגל. 

כיום בעידן הרשתות החברתיות כל אחד יכול להביע דעה כלפי כל דבר ובמקרים מסוימים זה עלול להתפשט כמו אש בשדה קוצים ולגרום למותג נזק תדמיתי כבד. תפקיד יחסי הציבור, להיות עם אצבע על הדופק בנוגע לרשתות החברתיות ולהיות מעודכנים כל העת בנוגע לפוסטים ולתגובות המועלים ע"י הצרכנים. במידה ומתחיל משבר תקשורתי שמתפתח, איש יחסי הציבור כבר ידע כיצד לתפעל את אותו משבר לפי נהלי יח"צ וכללי תקשורת ברורים.